Tilaa webinaaritallenne

Liiketoimintapalvelujen tehostaminen keskustelevan tekoälyn avulla

Muuttuneet ja uudet kommunikointikanavat monipuolistavat ihmisten viestintätapoja, ja merkittävä osa ihmisistä käyttää asioinneissaan mieluiten heille luontevimpia kanavia. Organisaatioilla on kova paine vastata sekä viestinnän laadun että määrän kasvaneeseen kysyntään.

Keskusteleva tekoäly on yksi vastaus tähän haasteeseen. Monipuolisen integroinnin ja automaatiologiikan avulla keskusteleva tekoälyä voidaan käyttää vastaamaan niin liiketoiminnan kuin asiakkaidenkin tarpeita.

Webinaarissamme esittelemme, miten keskusteleva tekoäly voidaan Cognigy.AI:n avulla valjastaa ja integroida niin asiakaspalvelun, myynnin ja markkinoinnin kuin sisäisten palvelun palvelustrategiaan.

Webinaarin aiheita ovat mm.: