Cognigy.AI

Enterprise-tason kokonaisvaltainen ja helppokäyttöinen tekoälyalusta

Kuulostaako jokin näistä haasteista tutulta?

Asiakaspalvelu, myynti, HR tai IT-tuki tarvitsee enemmän tehostamista ja kustannussäästöjä

Asiakaspalvelussa on usein ruuhkaa, eikä sitä helpottamaan rekrytoida lisää henkilökuntaa

Asiointi on osin tehotonta, eikä se vastaa nykypäivän asiakkaiden odotuksia

Paranna asiointeja Cognigy.AI:n avulla

Tekoälyalusta hoitaa asioinnin alusta loppuun ja kutsuu tarvittaessa ihmisen avuksi

Työnkulut ja tekoälyagentit voidaan konfiguroida graafisesta käyttöliittymästä ilman koodausta

Nopeampi, helpompi ja resurssitehokkaampi käyttöönotto kuin monella samantasoisella alustalla

Taustajärjestelmien dataa ja työnkulkuja voidaan yhdistää saumattomasti samaan asiointiin

Cognigy on yksi nimetyistä Gartnerin Cool Vendors in AI for Conversational Platforms -listalla

Tutustu Cognigyyn

Tekoälyalustan hyödyt

Asiointipalvelut 24/7

Asiointipalvelunne ovat saatavilla 24/7 ilman jonotusta ja pallottelua eri yksiköiden välillä.

Asiointia tuttuja kanavia käyttäen

Asiakkaasi voivat asioida yrityksesi kanssa hänelle tuttuja kanavia käyttäen, kuten Whatsapp, Teams, Messenger, SMS, sähköposti tai puhelin.

Laadukas asiakaskokemus

Asiakkaalla säilyy aina sama käyttöliittymä, vaikka palvelut tuodaankin eri järjestelmistä. Asioida voi lähes millä kielellä tahansa.

Helppo käyttää ja kehittää

Monipuolinen ja selkeä keskustelujen mallintaminen on mahdollista graafisesti ilman koodausta.

Yksi alusta, monta kanavaa, useita tekoälyagentteja

Toimialat, joilla alustaa käytetään

Pankki- ja vakuutusala

Asiakas voi hoitaa yhdellä asioinnilla kätevästi pankki- ja vakuutusasiat. Cognigy hakee asioinnin aikana taustajärjestelmistä tietoa ja päivittää nitä tarvittaessa asioinnin aikana.

Kulutushyödykkeiden tuottajat

Tuotetuki ja asiakaspalvelu on nopeaa kuluttajan käyttämästä kanavasta riippumatta ja vastaukset kysymyksiin välittömiä ja hyödyllisiä. Tämä parantaa asiakaskokemusta ja sitä kautta asiakastyytyväisyyttä.

Kaupan ala

Jokainen asiakas voi saada yksilöllistä palvelua eri kielillä ajasta, paikasta ja kanavasta riippumatta. Kaikki tämä sitomatta asiakaspalvelijoiden resursseja.

Yleishyödykkeiden sektori

Sähkö- ja vesilaitokset, mobiilioperaattorit ja muut yleishyödykkeitä tuottavat tahot voivat taata, että suurta määrää samanaikaisesti asioivia asiakkaita voidaan palvella yksilöllisesti

Käyttöesimerkkejä

Asiointi mobiilioperaattorin kaupassa ja tekoälyagentin muokkaaminen

Henkilö asioi tekoälyagentin kanssa: tutustuu valikoimaan, tunnistautuu tililleen ja muuttaa yhteystietojaan.

Vakuutusasiointi keskustelevan tekoälyn avulla

Henkilö keskustelee tekoälyagentin kanssa matkavakuutuksista: valitsee sopivimman tarjotuista vaihtoehdoista ja käy läpi tilausprosessin yhdessä tekoälyagentin kanssa.

Yksinkertaisista boteista monipuolisten tekoälyagenttien hyödyntämiseen


Perinteiset botit kykenevät yksinkertaiseen kysymys-vastaus-dialogiin. Keskusteleva tekoäly mahdollistaa henkilön asioinnin tapahtuvan luonnollisella tavalla sillä se oppii koko ajan, keskustelee muiden tekoälyagenttien kanssa ja hyödyntää eri liiketoimintajärjestelmien tietoa monikanavaisessa viestinnässä.

Ominaisuudet

Asioinnit

Hallinta

Liity Cognigyn tyytyväisten käyttäjien joukkoon

Ainia on Cognigy.AI-tekoälyalustan virallinen partneri Pohjoismaissa ja Baltiassa

 

Haluatko kuulla ja nähdä lisää?

Jätä yhteydenottopyyntö ja olemme yhteydessä 24 tunnin kuluessa

 


Markku Saarikoski
Senior Sales Innovator