Cognigy.AI

Vie asiakkaiden ja loppukäyttäjien asiointikokemus uudelle tasolle helposti

Kuulostaako jokin näistä haasteista tutulta?

Paranna asiointeja Cognigy.AI:n avulla

Cognigy.AI nostaa asiakkaiden ja loppukäyttäjien asioinnin aivan uudelle tasolle automatisoimalla palvelut tekoälypohjaisen Bot-ratkaisun avulla. Se on todellinen AI-ratkaisu, joka tulkitsee ja oppii asiointia keskustelujen avulla. Se haltuunottaa asioinnin ja vie sen loppuun aina tilauksiin asti. Modernin ja tehokkaan chat-palvelun käyttöönotto onnistuu nyt ilman syvää IT-osaamista ja valtavia resursseja.

Hyödyt

Mahdollistaa saatavuuden 24/7

Cognigy.AI mahdollistaa, että asiakaspalvelusi on saatavilla 24/7 ilman jonottelua ja pallottelua eri yksiköiden välillä.

Asiointia tuttuja kanavia käyttäen

Asiointi tapahtuu tuttujen kanavien, kuten Whatsappin, Teamsin, Messengerin, sähköpostin tai puhelimen kautta.

Helppoa asiointia

Asiointi voidaan toteuttaa useimmilla valtakielillä. Asiakkaalla säilyy aina sama käyttöliittymä, vaikka palvelut tuodaankin eri järjestelmistä.

Parempaa palvelua

Palveluun voidaan aina liittää mukaan fyysinen henkilö, mikäli niin halutaan. Cognigy.AI mahdollistaa automaattiset palautepyynnöt ja asiakastyytyväisyyskyselyt.

Ominaisuudet

Haluatko kuulla lisää?

Jätä yhteydenottopyyntö ja autamme sinua kartoittamaan vaihtoehtoja!

Referenssejä

Yksi nimetyistä Gartnerin Cool Vendors in AI for Conversational Platforms -listalla