Anywhere365 - apu heti ensimmäisen yhteydenoton aikana

Ohjaa ja raportoi yhteydenoton alusta loppuun hyödyntäen olemassa olevia järjestelmiäsi

Kuulostaako jokin näistä haasteista tutulta?

Asiakaskokemus kärsii asiakkaan pomputtelun, turhien yhteydenottojen ja odotusajan takia

Sisäinen tai ulkoinen kommunikaatio ja järjestelmien käyttö on liian hajautettua

Organisaatiossanne on piilo-osaamista, jota ette vielä hyödynnä, mutta haluatte hyödyntää

Palvelupyyntöjen tai yhteydenottojen vastausaika on liian pitkä ja käsittelyiden määrä liian alhainen

Työntekijäkokemus kärsii usean eri järjestelmän, yhteydenottojen pirstaloitumisen tai käyttöliittymän tehottomuuden takia

Nopeuta palvelua ja tehosta asiointia Anywhere365:n avulla

Organisaatiossasi asian parhaiten taitava asiantuntija käsittelee yhteydenoton tehokkaasti ja huolellisesti juuri oikeassa kontekstissa.

Yhteydenottoja voi hallita ja ohjata riippumatta palvelukanavasta, laitteesta, ajasta ja paikasta

Anywhere365 auttaa raportoimaan jokaisen yhteydenoton alusta loppuun ja vähentää turhaa manuaalista työtä

Sitouta asiakkaasi mahdollistamalla mieluisin yhteydenottotapa ja varmistamalla aina yhtä hyvä ja oikea palvelu huolimatta valitusta kanavasta

Helpota työntekijöiden työtä tuomalla kaikki kommunikaatio yhteen paikkaan keskitetysti käyttäjäystävälliseen näkymään

Monipuolisin kommunikaatioalusta

Sisäiset palvelut ja kommunikaatio organisaatiossa

Avun tarvitsija reititetään suoraan kontaktiin oikean asiantuntijan kanssa ilman turhaa pomputtelua tai viivettä.

B2C-asiakaskommunikaatio

Asiakkaat voidaan tehokkaasti ohjata yrityksessä heti oikean asiantuntijan kanssa keskustelemaan, joka osaa auttaa juuri kyseisessä asiasta.

B2B-myynti

Myynnin työ tehostuu, kun myyjällä on asioinnin käynnistyessä käytössä välittömästi kaikki data yhteydenottoon liittyen ja henkilö on ohjattu juuri oikealle myyjälle.

Sidosryhmä- ja kumppanikommunikaatio

Kumppaneiden, eri ryhmien ja ulkoisten tukifunktioiden välinen kommunikaatio tehostuu, kun yhteydenotto reititetään dynaamisesti oikealle henkilölle.

Esimerkkejä Anywhere365 mahdollisuuksista

Asiantuntijapoolilla nostat tukipalveluidesi saatavuuden ja tehokkuuden uudelle tasolle

Asiantuntijapoolilla nostat tukipalveluidesi saatavuuden ja tehokkuuden uudelle tasolle

29.08.2019

Tänä päivänä useimpien keskisuurten ja isojen organisaatioiden sisäisten tai ulkoisten palvelupyyntöjen... Lue lisää

Skenaario: laadukkaampi ja nopeampi palvelukokemus viinikaupan verkkosivuilla Anywhere365:n avulla

Skenaario: laadukkaampi ja nopeampi palvelukokemus viinikaupan verkkosivuilla Anywhere365:n avulla

21.08.2019

1. Tiina on etsimässä viinikaupan verkkosivuilta punaviinejä, kun hänelle tulee kysyttävää tietystä... Lue lisää

Skenaario: asiakkaalle sopiva viini koko organisaation osaamista hyödyntäen Anywhere365:n avulla

Skenaario: asiakkaalle sopiva viini koko organisaation osaamista hyödyntäen Anywhere365:n avulla

14.08.2019

1. Tiina kävelee viinikauppaan etsimään tietyntyyppistä harvinaisempaa punaviiniä illan vieraita varten. 2.... Lue lisää

Koko organisaation kommunikaatioalusta, jossa jokainen asiakas, kumppani ja työntekijä ovat samalla alustalla

puhelinvaihde myynti IT-helpdesk asiakaspalvelu asiantuntijapoolit ulkoiset tukifunktiot HR, talous ja muut osastot

 

Lue lisää esimerkkejä Anywhere365:n sivuilta

 

 

Mahdollisuudet organisaatiollesi

Paras asiointikokemus

Tarjoa asiakkaillesi ja organisaatiollesi paras mahdollinen asiointikokemus mahdollistamalla suora yhteys heti oikealle asiantuntijalle halutulla tavalla.

Oikeat asiantuntijat esiin

Parhaiten asiaa tunteva vapaa asiantuntija voi käsitellä yhteydenotot tehokkaasti ja huolellisesti juuri oikeassa kontekstissa

Dialogien tietojohtaminen

Seuraa, analysoi ja kehitä kommunikaation suorituskykyä, saatavuutta ja tehokkuutta. Näin tehostat dialogeja sisäisissä ja ulkoisissa kommunikaatioratkaisuissa.

Kaikki yhteydenotot hallussasi

Hallitse jokaista yhteydenottoa ja jokaista asiantuntijaa yhteyspisteiden ja osaamisprofiilien kautta. Reititä yhteydentotot dynaamisesti mm. CRM-datan, osaamisprofiilien ja lokaation perusteella.

Ominaisuudet

Asioinnit

Hallinta ja käyttöönotto

 

 

Asiakaskokemuksia

Yli 925 organisaation valinta ympäri maailmaa

Pyydä yhteydenottoa

Paranna organisaatiosi tehokkuutta ja muunna asiakaskokemus kilpailueduksi

Jätä yhteydenottopyyntö ja olemme yhteydessä 24 tunnin kuluessa

 


Oona Kankkunen
Sales Innovator