Anywhere365

Parempaa sisäistä ja ulkoista asiakasviestintää

Kuulostaako jokin näistä haasteista tutulta?

  • Kommunikointi ja järjestelmien käyttö on liian hajautettua
  • Palvelupyyntöjemme käsittelyaika on haasteellinen
  • Organisaatiossamme on piilo-osaamista, jota emme vielä hyödynnä
  • Viestintä on haastavaa eri maiden, tiimien tai kumppaneiden välillä

Nopeuta palvelua ja tehosta asiointia Anywhere365:n avulla

Anywhere365 on sisäiseen ja ulkoiseen käyttöön soveltuva kommunikaatioratkaisu, joka nopeuttaa palvelua ja tehostaa asiointia hyödyntämällä yrityksen käytössä olevia Microsoft-työkaluja (Teams & Skype). Se keskittää palvelukanavien hallinnan, mullistaa työtapoja ja tuo tiedolla johtamisen asiakaspalveluusi. Anywhere365 lisää dialogien tuottavuutta ja yrityksen oman osaamispääoman hyödyntämistä, jolloin työteho sekä työntekijöiden työtyytyväisyys paranee.

Reititys ohjaa yhteydenoton suoraviivaisesti oikealle asiantuntijalle tai funktiolle CRM-tunnistuksen avulla, ilman pallottelua puhelinvaihteessa tai Service Deskissä. Näin palveluaika lyhenee ja asiakastyytyväisyys paranee.

Paranna asiointejasi yhdistämällä henkilö, jolla on tarve henkilön kanssa, jolla on ratkaisu.

Mihin kaikkeen Anywhere365:tä voi käyttää?

Asiantuntijapoolilla nostat tukipalveluidesi saatavuuden ja tehokkuuden uudelle tasolle

Asiantuntijapoolilla nostat tukipalveluidesi saatavuuden ja tehokkuuden uudelle tasolle

29.08.2019

Tänä päivänä useimpien keskisuurten ja isojen organisaatioiden sisäisten tai ulkoisten palvelupyyntöjen... Lue lisää

Skenaario: laadukkaampi ja nopeampi palvelukokemus viinikaupan verkkosivuilla Anywhere365:n avulla

Skenaario: laadukkaampi ja nopeampi palvelukokemus viinikaupan verkkosivuilla Anywhere365:n avulla

21.08.2019

1. Tiina on etsimässä viinikaupan verkkosivuilta punaviinejä, kun hänelle tulee kysyttävää tietystä... Lue lisää

Skenaario: asiakkaalle sopiva viini koko organisaation osaamista hyödyntäen Anywhere365:n avulla

Skenaario: asiakkaalle sopiva viini koko organisaation osaamista hyödyntäen Anywhere365:n avulla

14.08.2019

1. Tiina kävelee viinikauppaan etsimään tietyntyyppistä harvinaisempaa punaviiniä illan vieraita varten. 2.... Lue lisää

Sisäiset palvelut murroksessa – syväosaajat mukaan

Sisäiset palvelut murroksessa – syväosaajat mukaan

28.05.2019

Alkujaan Service Deskien rooli rajoittui ihmisten auttamiseen tietokoneen peruskäytössä. Tänä päivänä... Lue lisää

Hyödyt

Lisää dialogeja ja työtehoa

Anywhere 365:n ansiosta tiimit ja henkilöt toimivat omina “contact centereinä”. Samalla dialogit lisääntyvät ja työteho paranee.

Tehokkaampaa kommunikointia

Anywhere365 tehostaa organisaation sisäistä, asiakas- ja sidosryhmäkommunikointia hyödyntämällä yrityksen käytössä olevia Microsoft-työkaluja (Teams & Skype).

Parempaa palvelua

Oikea asiakaspalvelija/ asiantuntija löytyy nopeasti kuhunkin tarpeeseen – ilman pallottelua. Automaattinen kuormanjako/ reititys nopeuttaa palvelua ja nostaa palvelutyytyväisyyttä.

Ei vaadi uusia järjestelmiä

Jo käytössä olevat Teams/ Skype for Business riittävät myös mobiilisti. Anywhere365 integroituu osaksi CRM/ERP-järjestelmiä ja palvelukanavia.

Ominaisuudet

 

Asiakaskokemuksia

Haluatko kuulla lisää?

Jätä yhteydenottopyyntö ja autamme sinua kartoittamaan vaihtoehtoja!