SWITCHBOARD GUYS

Yritysten ja asiakkaiden välinen kommunikointi on murroksessa. Asiointia varten tarvitaan useita yhteydenottokanavia. Henkilöiden ja ryhmien pitää kyetä kommunikoimaan eri keinoin, niin organisaation sisällä kuin organisaation ja asiakkaiden välillä. Tavoitteena on parantaa asiakastyytyväisyyttä, palvelukokemusta ja asioinnin helppoutta.

Meillä ainialaisilla on vahva halu innovoida ja luoda ratkaisuja, jotka tuottavat parempaa työntekijä- ja asiakaskokemusta sekä tehokkaampia palveluprosesseja. Ratkaisumme pohjautuvat alan johtaviin teknologioihin ja Ainian palveluhallinnan prosessiosaamiseen.

Tutustu esitykseemme tuoteperheestämme SWITCHBOARD GUYS, jossa kerromme kahdesta sisäisen- ja ulkoisen asioinnin ratkaisusta. Cognigy.AI vie asiakkaiden ja loppukäyttäjien asioinnin aivan uudelle tasolle automatisoimalla palveluprosessit tekoälypohjaisen Bot-teknologian avulla. Moderni asiakaspalvelukeskus Anywhere365 ratkaisee kommunikaatiohaasteita, mullistaa työskentelytapoja ja tuo tiedolla johtamisen asiakaspalveluun.

Esityksemme aktivoit klikkaamalla ja navigoidaksesi pyyhkäise tai käytä nuolinäppäimiä. Huomaa myös navigointikartta oikeassa alakulmassa, joka ohjaa sinua eteenpäin. Voit halutessasi avata esityksen omaan ikkunaan tästä.

Haluatko kuulla lisää?

Palveluun liittyviä kirjoituksia

Miltä näyttää moderni asiakaspalvelukeskus?

Miltä näyttää moderni asiakaspalvelukeskus?

29.03.2019

Parempaa palvelua ilman henkilöresurssien lisäämistä? Asiakaspalvelu - niin sisäinen kuin ulkoinenkin on... Lue lisää