Asiakaspalvelun ja -kokemuksen uusi aikakausi

Palvelukommunikaation vaatimustaso on noussut

Yritysten sisäinen ja ulkoinen asiakaskommunikaatio on murroksessa. Henkilöiden ja ryhmien pitää kyetä kommunikoimaan salamannopeasti eri keinoin niin organisaation sisällä kuin organisaation ja asiakkaiden välillä. Tavoitteena on helpottaa asiointia sekä parantaa asiakastyytyväisyyttä ja työntekijäkokemusta.

Switchboard Guys auttaa edelläkävijöitä

Switchboard Guys koostuu ratkaisuista, jotka kehittävät sisäistä ja ulkoista asiointia ja palvelua. Ratkaisujen avulla uudistamme organisaation asiakaspalvelun työskentelytavat, automatisoimme asiointien palveluprosessit ja parannamme organisaation kommunikaatiota.

Tämä kaikki helpottaa asiointia ja parantaa asiakastyytyväisyyttä sekä työntekijäkokemusta.

Asiantuntija varmistaa laadukkaan toteutuksen

Järjestelmäkokonaisuuksien liiketoimintahyötyihin erikoistuneet arkkitehtimme varmistavat, että kommunikaation mullistavat Switchboard-ratkaisumme ovat yhdessä muiden järjestelmiesi kanssa enemmän kuin osiensa summa.

Haltuunotamme projektit

Viemme osaamisemme avulla hankkeesi kunnialla maaliin ja kannamme omistajuutta ratkaisujen tuomisesta osaksi liiketoimintaanne kuin se olisi meidän omamme. Näin sinä tiedät saavasi parhaan mahdollisen ratkaisun.

Asiantunteva tuki auttaa arjessa

Varmistamme ja tuemme joustavasti sekä kustannustehokkaasti ympäristösi moitteettoman toiminnan. Hallinnoimme järjestelmää puolestasi ja toteutamme pyyntöjesi mukaiset konfiguroinnit, pienkehityksen, koulutukset ja konsultoinnit, jotta saatte kaiken irti investoinnistanne

Koulutuksilla kaikki irti ratkaisusta

Koulutamme teitä ottamaan parhaan mahdollisen tehon irti uusista ratkaisuista, jotka toimitamme. Tämä tarkoittaa, että ette investoi vain uuteen teknologiaan, vaan konkreettiseen ratkaisuun, joka on liiketoiminnassanne mukana täydellä teholla.

Ratkaisut

Moderni kommunikaatioalusta

Korkea asiakastyytyväisyys sekä tehokas resurssien hyödyntäminen yrityksen ulkoisessa ja sisäisessä asiakaskommunikaatioissa vaatii, että avun tarvitsija ohjataan oikealle asiantuntijalle mahdollisimman nopeasti.

Anywhere365 hyödyntää Office 365 –infrastruktuuria tehostaen palvelukommunikaatiota reitittämällä yhteydenotot älykkäästi ja raportoimalla hyödyllistä dataa. Se lisää dialogien tuottavuutta, yrityksen oman osaamispääoman hyödyntämistä ja nostaa työtehoa sekä asiakastyytyväisyyttä.

Anywhere365

TUTUSTU RATKAISUUN

Keskusteleva tekoälyalusta

Asiakkaasi odottavat ja edellyttävät asiakaspalvelulta monipuolisuutta, 24/7 saatavuutta ja monikanavaista asiointia.

Cognigy.AI nostaa asiakkaidesi ja loppukäyttäjien asioinnin aivan uudelle tasolle automatisoimalla palvelut keskustelevan tekoälyn avulla.

Keskusteleva tekoäly hoitaa asioinnin alusta loppuun, yhdistää taustajärjestelmien dataa sekä työnkulkuja samaan asiointiin ja kutsuu tarvittaessa ihmisen avuksi.

TUTUSTU RATKAISUUN

Haluatko kuulla lisää?

Jätä yhteydenottopyyntö ja autamme sinua kartoittamaan vaihtoehtoja!

Kokemuksia muista yhteistöistä Ainian kanssa