Skenaario: laadukkaampi ja nopeampi palvelukokemus viinikaupan verkkosivuilla Anywhere365:n avulla

21.08.2019

1. Tiina on etsimässä viinikaupan verkkosivuilta punaviinejä, kun hänelle tulee kysyttävää tietystä punaviinistä.

2. Tuotetiedoissa on chat-nappula, josta Tiina voi aloittaa keskustelun tai soittaa tuotteeseen liittyen.

3. Hänet yhdistetään suoraan kyseisen tuotteen asiantuntijan kanssa, joka voi olla myös ulkopuolinen taho.

4. Tiinan palvelukokemus on laadukas ja nopea. Hän saa oikean vastauksen osaavalta asiantuntijalta ja pääsee ostamaan haluamansa tuotteen.


Millä perusteella sinä valitset viinisi? Kysytkö kenties viinejä harrastavalta ystävältäsi suosituksia vai lähdetkö kahlaamaan läpi viinien tuotekuvauksia kaupan verkkosivuilta tai Googlesta löytyviä artikkeleita löytääksesi täydellisen viinin? 

Switchboard Guys -tuoteperheeseen kuuluvan Anywhere365:n avulla asiakas voi chatin kautta olla yhteydessä juuri tietyn alan asiantuntijaan helposti ja reaaliaikaisesti saaden näin nopean ja luotettavan vastauksen. Kysymyksen ilmaantuessa asiakas voi joko aloittaa chat-keskustelun tai soittaa, jolloin keskustelu reitittyy suoraan kyseisen asian asiantuntijalle, joka voi toimia organisaation sisällä tai olla organisaation ulkopuolinen taho. 

Mitä lisäarvoa Anywhere365 tuo yritykselle ja asiakkaille?

Asiakkaan palvelukokemuksesta muodostuu laadukas ja nopea sujuvan viestinnän ja palveluprosessin ansiosta. Yritykselle Anywhere365 yksinkertaistaa prosesseja ja mahdollistaa sen, että asiointi-/palvelukanavien hallinta on keskitettyä, mutta toteutustaho voi olla silti hajautettua.

Näin voi ohittaa normaalit contact centerit ja virtaviivaistaa asiakaspalveluprosesseja niin, ettei asiakasta enää pomputella asiantuntijalta toiselle. Asiakastyytyväisyys kohenee sujuvan palvelun ansiosta, ja toiminnasta tulee suoraviivaista ja ketterää.

Lue lisää Anywhere365-ratkaisusta täältä.