Skenaario: Asiakkaalle sopiva viini koko organisaation osaamista hyödyntäen Anywhere365:n avulla

14.08.2019

1. Tiina kävelee viinikauppaan etsimään tietyntyyppistä harvinaisempaa punaviiniä illan vieraita varten.

2. Viinikaupan asiakaspalvelijalla ei ole osaamista juuri tämän alueen viineihin, eikä siten pysty täyttämään asiakkaan tarvetta.

3. Hänellä on kuitenkin Teams käytössään puhelimessa/ pädillä, josta hän voi aloittaa keskustelun (tai soittaa) kyseisen alueen punaviiniasiantuntijalle, joka työskentelee toisessa myymälässä.

4. Tiina ei joudu odottamaan tai etsimään tietoa itse, koska saa vastauksen välittömästi asiointitapahtumassa.


Mitä itse tekisit, jos kysyisit myyjältä suosituksia tietyn alueen viineihin liittyen, mutta valitettavasti asiakaspalvelija ei olisi keskittänyt osaamistaan kysymäsi alueen viineihin? Valitsetko kauneimmalla etiketillä varustetun pullon ajattelemasi alueen hyllyltä, vai luovutko suunnitelmastasi ja kysyt myyjän suositusta toiselta alueelta? Yrityksen kannalta tilanne on hyvin valitettava, mutta myös ymmärrettävä, sillä eihän yksittäisellä myyjällä voi olla syvintä asiantuntemusta jokaisesta viinistä, joka hyllyiltä löytyy.

Anywhere365 tuo ratkaisun tämänkaltaisiin ongelmiin. Sen ansiosta asiakaspalvelijalla on käytössään taustalla koko organisaation osaaminen. 

Mitä lisäarvoa Anywhere365 tuo yritykselle ja asiakkaille?

Anywhere365 sujuvoittaa palvelukokemusta ja mahdollistaa, että avun tarvitsijaa autetaan välittömästi paikan päällä hyödyntäen organisaation sisäistä osaamista. Asiakaspalvelija voi aloittaa keskustelun eri aiheiden asiantuntijoiden kanssa, jotka voivat työskennellä missä päin organisaatiota tahansa tai organisaation ulkopuolella. Näin asiakas saa avun asiaansa välittömästi ja vaivattomasti.

Yritystasolla kukin työntekijä voi keskittyä ammattitaitonsa kehittämiseen, jolloin jokainen voi tarjota parasta mahdollista ja asiantuntevinta palvelua yrityksen asiakkaille. Anywhere365:n avulla organisaation sisäistä osaamista päästään hyödyntämään tehokkaasti, ja tieto kulkee sujuvasti työntekijältä toiselle.