Cognigy usein kysytyt kysymykset

Mikä on Cognigy.AI?

Mitä palvelukanavia Cognigy mahdollistaa yhteydenottajille?

Miksi Cognigy.AI on parempi kuin muut tekoälyratkaisut?

Mihin järjestelmiin integraation voi tehdä?

Millaiset tekniset vaatimukset ympäristöllä pitää olla? Mitä muuta pitää huomioida teknisesti?

* Vain Websocketien käyttö on tällä hetkellä tuettu Safarilla, eli Long-Pollingia ei voida käyttää varamenettelynä.

Minne kaikkialle keskustelut / puhelut tallentuvat – miten GDPR on hoidettu?

Miten reititykset toimivat käytännössä botin ja henkilön tai eri bottien välillä?

Onko bottien määrää rajattu ja millaisia eri ratkaisuita on saatavilla?

Ketkä kaikki voivat muokata järjestelmää?

Miten kauan Cognigyn käyttöönotto kestää ja kuinka raskas se on?

Voiko käyttökokemusta parantaa käyttäjätietojen pohjalta?

 Minkälainen on Cognigy.AI webchat? Kuuluuko se alustan hintaan?

Onko Cognigy.AI:llä raportointimahdollisuuksia? Jos kyllä, millaisia?

Mitä hyötyjä ratkaisusta on erityisesti organisaatioille?