Cognigy

Cognigy – 24/7 personoitu asiakaspalvelu

Tänä päivänä asiakkaat odottavat yrityksellä olevan verkkosivuilla chat-yhteys asiakaspalveluun, mikä hyvin hoidettuna johtaa erinomaiseen asiakaskokemukseen. Yrityksen kannalta haasteena on tietenkin se, kuinka hyvän chat-palvelun luominen onnistuu ilman valtavien resurssien sitomista siihen.

Cognigy

 

Cognigy nostaa asiakkaiden ja loppukäyttäjien asioinnin aivan uudelle tasolle automatisoimalla palvelut tekoälypohjaisen Bot-teknologian avulla.

Miten Cognigy eroaa muista bottiratkaisuista?

Tekoälyä hyödyntäviä chattibotteja löytyy markkinoilta pilvin pimein. Niiden suurin haaste on konfiguroinnin tarve. Jos palvelu on suppea, konfigurointia ei sinänsä ole vaikeaa, mutta vaatii kuitenkin käyttäjältään koodausosaamista.

Perinteisten bottien apu on myös rajallinen, jolloin palvelu tyssää, kun asiakas ottaa esiin asian, johon bottia ei ole konfiguroitu. Cognigyllä asiointipolku voidaan rakentaa siten, että tarvittaessa ihminen osallistu asioinnin hoitoon monimutkaisissa tilanteissa ja rutiineihin siirryttäessä tekoäly jatkaa työtään.

Tarjoamme Cognigy-ratkaisua palvelusopimuksella, jossa asiakasta autetaan tuotteen käyttöönotossa, käyttäjäkoulutuksissa sekä jatkossa ylläpidossa ja pienkehityksessä, jotta asiakas saa varmasti haluamansa lisäarvon siitä irti.

 

Hyödyt

01

Helppo ottaa käyttöön

Käyttö ja konfigurointi eivät vaadi syvää IT-osaamista. Graafinen käyttöliittymä on helppokäyttöinen ja selkeä. Se mahdollistaa keskusteluketjujen luomisen kaikille asiakaspalvelun ammattilaisille. Voit rakentaa helposti tekoälypohjaisen chatin, jonka kanssa vierailija asioi alusta loppuun.

02

Muokattavuus

Cognigy on avoimesti muokattavissa JavaScriptillä ilman rajoituksia, mikä mahdollistaa kustomoitujen, yrityskohtaisen ratkaisujen luomisen.

03

Integroituu helposti

Voit integroida Cognigyn yleisesti yrityksessä käytettyjen tekstipohjaisten asiakasviestikanavien (esim. Messenger, Skype tai Whatsapp) kanssa

VARAA TAPAAMINEN