AINIA SWITCHBOARD

Asiakaspalvelun ja -kokemuksen uusi aika

Yritysten ja asiakkaiden välinen kommunikointi on murroksessa. Asiointia varten tarvitaan useita yhteydenottokanavia. Ihmisten ja ryhmien pitää kyetä kommunikoimaan niin organisaation sisällä kuin organisaation ja asiakkaiden välillä eri keinoin. Tavoitteena  on parantaa asiakastyytyväisyyttä ja helpottaa asiointia.

Ainia Switchboard

Ratkaisumme pohjautuvat alan johtaviin tekologioihin ja Ainian palveluhallinnan prosessiosaamiseen.

Moderni asiakaspalvelukeskus

Valjastaa yrityksissä laajalti käytetyt kommunikointivälineet (Microsoft Teams ja Skype for Business) yrityksen palvelukanavien käyttöön.

LUE LISÄÄ

24/7 personoitu asiakaspalvelu

Nostaa asiakkaiden ja loppukäyttäjien asioinnin aivan uudelle tasolle automatisoimalla palvelut tekoälypohjaisen Bot-teknologian avulla.

LUE LISÄÄ

Miten otat Ainia Switchboardin käyttöön?

01

Tarvekartoitus

Nykytilanteen läpikäynti ja liiketoiminnan odotukset

Toteutusehdotus soveltuvimmalle ratkaisulle

02

Proof of Concept

Ratkaisuehdotuksen asiakaskohtainen  esittely ja koekäyttö

Tulosten esittely

03

Toteutus

Toteutuskokonaisuuden sopiminen ja vaiheistaminen

Palvelun käyttöönotto ja hyödyntäminen liiketoiminnassa

VARAA AIKA