AINIA SWITCHBOARD

Sisäisen ja ulkoisen asiakaspalvelun syväosaamista

Yritysten ja asiakkaiden välinen kommunikointi on murroksessa. Asiointia varten tarvitaan useita yhteydenottokanavia. Ihmisten ja ryhmien pitää kyetä kommunikoimaan niin organisaation sisällä kuin organisaation ja asiakkaiden välillä eri keinoin. Tavoitteena  on parantaa asiakastyytyväisyyttä ja helpottaa asiointia.

Meillä ainialaisilla on vahva halu innovoida ja luoda ratkaisuja, jotka tuottavat parempaa työntekijä- ja asiakaskokemusta sekä tehokkaampia palveluprosesseja. Ratkaisumme pohjautuvat alan johtaviin teknologioihin ja Ainian palveluhallinnan prosessiosaamiseen.

Hieno otsikko seidatille

Teknologiat

Moderni asiakaspalvelukeskus

Valjastaa yrityksissä laajalti käytetyt kommunikointivälineet (Microsoft Teams ja Skype for Business) yrityksen palvelukanavien käyttöön.

LUE LISÄÄ

24/7 personoitu asiakaspalvelu

Nostaa asiakkaiden ja loppukäyttäjien asioinnin aivan uudelle tasolle automatisoimalla palvelut tekoälypohjaisen Bot-teknologian avulla.

LUE LISÄÄ

Miksi Ainia?

01

Oma arkkitehti

Järjestelmäkokonaisuuksien liiketoimintahyötyihin erikoistuneet arkkitehtimme varmistavat, että kommunikaation mullistavat Switchboard -teknologiamme Anywhere365 ja Cognigy ovat yhdessä muiden järjestelmiesi kanssa enemmän kuin osiensa summa.

02

Otamme projektin haltuun

Osaamisemme avulla toteutamme hankkeesi kunnialla maaliin. Kumppaniverkostoamme hyödyntäen laajennamme osaamistamme omien teknologioidemme ulkopuolelle mahdollistaen tarpeisiisi sopivat kokonaisratkaisut.

03

Tuemme ja koulutamme

Sovellustukemme varmistaa joustavasti ja kustannustehokkaasti ympäristösi moitteettoman toiminnan. Hallinnoimme järjestelmää puolestasi ja toteutamme pyyntöjesi mukaiset konfiguroinnit, pienkehityksen, koulutukset ja konsultoinnit.

VARAA TAPAAMINEN