Ainia Finnish Ainia English

Ainia Innovations ostaa Materna Finlandin

Ainia Innovations ostaa osakekaupalla Materna Finlandin Materna GmbH:lta. Kaupan myötä Materna Finlandin toiminta siirtyy kokonaisuudessaan Ainialle.

Kaupalla Ainia vahvistaa jo ennestään pitkäaikaista ja laajaa BMC Remedy osaamistaan. Konsultointitiimi täydentyy tukipalvelutiimillä, joka on pisimpään Suomessa BMC Remedy ratkaisuja tukenut yksikkö. Kaupan myötä Ainia pystyy tarjoamaan entistä parempaa ja kokonaisvaltaisempaa palvelua sekä nykyisille että uusille asiakkaille. Kauppa on seuraava askel yrityksen toteuttaessa uutta strategiaansa, jonka tavoitteena on mullistaa alan markkinat ja tarjota parhaat palvelunhallintaratkaisut sekä keskitetyt toimintajärjestelmät kustannustehokkaasti.

Materna Finland on vuonna 1992 perustetun Delphi Oy:n seuraaja, josta tuli Materna GmbH tytäryhtiö vuonna 2005. Ainia Innovations on perustettu vuonna 2008 tavoitteenaan kehittää asiakaslähtöisiä, yritysten palvelutasoa ja kilpailukykyä parantavia palvelutyökaluja.

Ainia-Jani-Valkonen

Jani Valkonen